fredag 9 mars 2012

9 mars 18:06

Har frågat Heaven i flera veckor om hon vill gå på Mora Träsk men har fått att NEJ det vill jag ej till svar :) Igår när jag kom till dagis visade hon mig lappen som satt där och talade om att hon ville gå. Tänkte att hon glömmer väl bort det så bokade inga biljetter men i morse talade hon om när hon såg den "Att jag och du mamma ska gå och titta på Mora Träsk". Så var bara att gå hem och boka biljetter. Camilla Holm och Saga ska med så får lite sällskap iaf. Tur att det inte var superdyrt.

När Leo vaknade efter middagsvilan var han rödrosig om kinderna och jättevarm. När han inte blev mindre varm kollade vi temp. Jodå. Feber hade han. 39,7.. Gav han alvedon och mamma kom för att vara barnvakt.
När jag kom hem nu hade han haft 40,6 när vi var borta så mamma hade också givit alvedon så nu när jag kom hem hade han bara 38,1. Jag tror dock inte att detta är pga vaccineringen utan att det beror på någonting annat.

Var med Heaven på simskolan. Sista gången. Hon är jätteduktig så blir inga flera kurser. Eller ja. Finns inga flera. Är ju samma kurs hon får gå igen och jag tycker att hon har lärt sig det vi gick dit för. Att klara sig under vatten en stund och inte få panik om hon hamnar under.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar