onsdag 11 april 2012

11 april 06:34

Känns som om jag är konstant trött. Kl 21,20 låg jag i sängen igår. Kl 22,20 gick jag på toa och hade inte somnat en. Till slut somnade jag iaf och har fått vakna många gånger där emellan.

Två gånger för att ge Leo flaska. En gång när Bart gick upp. Två gånger för att gå på toa sen var ja vaken drygt en timme när Heaven höll på att drömma och sparka och fäkta och skrikgnälla och ha sig. Suck. 06,07 slog Heaven upp ögonen.

Har massa att ordna idag. Ska lämna Heaven på dagis. Sen hem till farmor med Leo. Försöka få tag i min BM så jag kan få ett nytt intyg för att flyga. Ner på stan och träffa Maria och sen jobba kväll. Misstänker att jag kommer vara rätt mör när klockan ringer i morgon bitti. Flyget går kl 09 och vi åker väl hemifrån senast 05,30.

Vi fick åka iaf. Hon på apollo var ASSUR när jag ringde och menade på att det fanns ingenting att göra. Vi fick skylla oss själva etc. Men så verkar det inte alls vara. Enl egyptiska ambassaden så kan vi flyga dit. Bart är ju EUmedborgare så bara att han betalar 15dollar när vi kommer dit för ett visa. Dock kommer nog inte att bussen invänta oss eftersom vi får minsann skylla oss själva så blir väl taxi eller så till hotellet då.

Jag undrar var fan mitt gravidintyg kan ha tagit vägen. Har letat överallt.

Kanske flyget kommer krascha. Kommer motgångar mot den här resan hela tiden. Kanske inte är meningen att vi ska åka.

1 kommentar:

  1. Det blir säkert bra till slut. Hoppas du får tid att vila upp dig där borta :)

    SvaraRadera