onsdag 11 april 2012

11 april 19:43

Idag har jag haft en asstressig dag känns det som.
Lämna Heaven på dagis, Leo hos farmor. Sen skulle jag ju ner på stan och kolla en klänning, luncha med Maria och så jobba.

Men..

Lyckades få tag i BM så skulle vara där strax före tolv. Stressade ner på stan, in på forex. Aslång kö. BAra att springa till laxmi för lunch med Maria. Till BM. Fick vänta till nästan 20 över. Fick mitt intyg. Till skiljebo centrum. Träffade på syster. Vidare till jobbet där jag fick veta att vi var för många.

Så jag gick hem. Nu ligger jag 8 timmar minus på flexen.. Men hej.. Det är det värt :) Bara att börja jobba in flex igen.

Vi har packat i bilen, dammsugit, ätit pizza (så nu har jag halsbränna).

Väntar på att trygghansa ska ringa upp. IGEN! pratade med dom igår bara för att dom ska dokumentera att Leo slagit i framtänderna men han kopplade mig vidare så bröts samtalet.

Snart dags att sova. Astrött. Ont i bäcken och höfter och har mensvärk.

I morgon bitti åker vi.

1 kommentar:

  1. Nu är tävlingen om en valfri knutmössa från Yorrik.se avslutad! Kika in och se om det var du som vann :)

    SvaraRadera