lördag 28 april 2012

28 april 07:18

Igår plingade det till i mobilen och jag hade fått ett meddelande på mina vård kontakter. Någon snäll familjeläkare hade förnyat mitt lergigan recept så inatt somnade jag snabbare. Tog nog bara en timme!Det är bra det. Toa har jag varit på fyra ggr och blivit väckt en gång av Heaven. Men iaf. Lyx.

Snart dags att vika in tvätt, ordna frukostar, packa i ordning saker och sen slappa tills det är dags att åka till Älvkarleby. Bart slutar jobbet kl 15 så jag hoppas vi har kommit iväg före 16 =) Ska bli skönt att åka iväg lite.

Ledig i fyra dagar är jag eftersom jag bytte tur med Azam. :) Det var en kollega igår som frågade hur många arbetspass jag har kvar så jag ska ta reda på det tänkte jag.

21 arbetspass om jag jobbar till 3 juni och 19 om jag slutar sista maj. De ska man väl klara! =) BAra att bita ihop och ta tag för dag.



En sån här skulle jag vilja vinna! Jag har alltid drömt om att ha en vagga till mina barn men har inte haft råd att införskaffa någon. Babydjungeln.se har en tävling just nu där man kan vinna just en vagga. Klicka här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar