fredag 27 april 2012

27 april 07:10

God morgon. Tavegyl har fått bli min vän två kvällar i rad nu vilket hjälp till att jag somnat inom 2 timmar iaf. Skönt det. Vaknar dock och känner mig bakis och antar att det beror på Tavegylen. Faktiskt inte orkat kolla upp biverkningar.

Var ju till FLM igår med Heaven. Avföringsprover skulle tas. Dock var dom på lab inte så diskreta när dom sa att det är bättre vi stoppar upp pinnen en bit i rumpan och snurrar den när hon har bajsat för att få ett optimalt prov. Heaven blev jätteledsen och kunde inte förstå varför vi måste göra det. Hon är ju en stor tjej. Bart tog iaf provet när jag var på jobbet så bäst att jag upplyser dagis om det när hon får komma tillbaka för det låter väl helt galet om hon säger "pappa stoppade upp en pinne i rumpan på mig och efter det fick jag en godis".

Idag är det dags för kvällsjobb igen. Sen är jag ledig i fyra dagar. Har bytt tur på söndag kväll för vi ska åka bort på lördag när Bart slutar jobbet. Kommer hem måndag förmiddag igen. Ska jobba nästa söndag istället men har sökt semester då vi är för många som jobbar då. Hoppas jag får det då Barts bror med fru och dotter är här då.

Finns ett radhus ute vi är intresserade av nu. Det har allt som Bart önskar. Bastu och inglasad altan. Rummen ser ok ut även om badrummen är från stenåldern. Skulle gärna ha ett badkar men finns bara dusch men det är ju sånt man kan ordna med i framtiden. Är ute för 1,7 men att det förra vi tittade på var i mycket bättre skick och det såldes för runt 1.5 (tror jag att jag hörde): Skadar inte att gå och titta på det. Lånelöfte har vi om vi vill köpa men är så jävla trist att inte ha egna pengar tycker jag. För mig är det viktigt och att då veta att Bart lägger en hel massa kontant och jag ingenting förutom det jag sparat ihop som inte kommer i närheten av hans summor. Ja det är helt enkelt trist. Nu vill jag inte få en massa pengar gratis men tänk om man kunde ha vunnit pengar eller så? =) Har iofs en trisslott i väskan med 50kr vinst på. Får kanske byta in den och hoppas på tur?

Ha en bra fredag.

Glöm nu inte bort namnnappstävlingen. Du hittar en länk här uppe till höger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar