onsdag 4 april 2012

4 april 19:54

Var till BM på kontroll idag. Sf måttet var 27 eller 28 och när vi jämförde kurvorna var magen ett snepp större än förra gångerna. Då har sf måttet pendlat mellan medel linjen och ett halvt hack uppåt. Nu låg den redan på ett halvt uppåt. Vi får se var detta slutar. Hon tyckte iaf inte att det kändes som att bebisen tog upp hela livmodern så var väl bra det.

Glukosbelastningen gick bra så var inga konstigheter där.

BT hade stigit så avrundat var det 150/90. Bad henne även ta urinsticka eftersom jag har haft en del mensvärk och inte visste om det beror på stress eller om jag fått en uvi.

Hon kom tillbaka och sa att jag hade 2 plus på leukocyter och en... nej men din nitrit var negativ så ingen uvi...

Sen talade hon om att jag måset komma tillbaka den 23/4 för kontroll men då är hon borta så jag får gå till en annan BM. Jag sa men vi kan väl skjuta på det och hon utbrister att nej nej det kan vi inte alls det. Undrar om hon tänkte säga att jag hade en plus på protein. Hade det i helgen med så var inte särskilt oroad över det då man kan ha det men hon kanske tycker att mitt bt börjar stiga. Ja vem vet :)

Sen var jag till badhuset en sväng med lilla Heaven och lekte med RAsmus och kusin.

Leo sover. Lilla bollen hade 38.8 när jag kom hem =/

1 kommentar: