torsdag 10 maj 2012

10 maj 07:26

Idag ska jag avsluta tävlingen om namnnappar men eftersom att jag och Bart inte har träffats sen i .. måndags? =) så blir det svårt att be han dra namn. Vi jobbar ju emot varandra den här veckan så att jag får be honom välja namn i morgon :)

Är så trött. Jobbade kväll igår. Svårt att somna när jag kom hem för det var varmt. Heaven hade lagt sig hos Bart och tog plats. Sen började hon drömma en massa så det var efter midnatt jag vaknade. Leo har vaknat och skrikit 4 ggr och 3 av dom fick han mat och en fick han komma till vår säng. Men tror han är på bättringsvägen nu iaf. Nu dricka kaffe och sen ska jag ge ungarna frukost och sen ska vi duscha. Ska försöka hinna vika undan tvätt och tvätta lite idag så att jag inte har allt kvar till i morgon.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar