söndag 13 maj 2012

13 maj 09:33

Ja grattis till mig själv. Har ju namnsdag idag påpekade precis min söta farmor :)
Håller på att röja. Har röjt i badrum nu och tog precis och plockade ner alla kort etc från kylskåpet. Hallen blev jag klar med igår så det är bara att "ställa" i ordning när det är dags för kort. Hoppas jag. Ungarnas rum är jag upptagen med. Sen är det vardagsrum och sovrum kvar. Bart får ta sitt databord själv då han har massa skit här som jag inte vet om han vill ha kvar eller inte och sovrummen får vi ta senare.

Just nu ligger Bart och sover. Vi käkade taco med Karin och Nathan och deras barn igår och slutade med att Bart och Nathan gick ut och tog en öl. Så att när Bart vaknar ska jag gå och sova. Jag tänkte att han och Heaven kan gå ut och leka då så städar vi klart det sista tillsammans. Men är så svårt. Hur mycket ska man plocka bort egentligen?

Usch vill bara att detta ska vara över.

Tack till er som svarade ang snitt. Jag vet att många snittas och att det går bra men man ska iaf skära genom muskler, fettvävnad, hud etc. Allt detta ska läka. Tänk er själva vilken enorm infektionsrisk det måste vara. Usch.

Bebis ligger iaf fortfarande längst ner.

2 kommentarer:

  1. Klart att det bästa är att föda vaginalt om man nu kan det men ligger bebisen i tvärläge så har du ju liksom inget val. Vet många som blivit snittade och ingen som fått infektioner och grejs. Så oroa dig inte. Det kommer att gå bra vad som än blir. Jag hävdar dessutom att bebisen har ett bra tag på sig att vända sig.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Kolla lite på hemnet och se hur mycket andra plockar undan :)
    Kram Anette

    SvaraRadera