måndag 21 maj 2012

21 maj 17:26

Vilken natt. Leo har vaknat en massa. Hosta med massa slem och jobbigt att andas. Ringde till dagis i morse för att höra hur dom tyckte och vi kom överens om att han skulle komma en stund. Så skulle dom ringa när dom skulle gå in och han inte orkade mera. 1½ timme orkade han ser var han slut. Hem och 3 timmars fight där det inte gick att få lilleman att sova. Det väser och piper och har sig när han andas.

Tog helt enkelt med honom till jobbet för att lämna in papper om att jag gått på graviditetspenning och då somnade han iaf i bilen och sov dryga 30 min =/

Hämtade upp H. Snabbmat till lunch. Pommes och hamburgare. Duschade Leo och han fick lägga sig kl sex. Fått både alvedon, kåvepenin, ventoline, mollipect, lite vicks på bröst och rygg och näsdroppar.. En timme sov han och sen vaknade han och skrek och grät och kunde inte äta.

Drygt drygt.

Nu väntar vi på att systers bebis ska komma ut :)

Ringde 1177 i morse och fick höra att ingen ide att få en tid bokad fören han är rejält andningspåverkad för han måste ju vara rejält andningspåverkad när man kommer till läkaren.
På em nr jag var på jobbet ringde jag igen för att kollegorna sa samma som mig. En inhalation vore på sin plats. Ringde till flm men fanns inga tider idag och dom fick ej boka in för i morgon så får ringa i morgon bitti för att se om jag kan få en tid.

Ska besikta radhuset kl 8,30 i morgon och har ingen aning om hur lång tid det kan ta. Jävla dumheter. Allt på en gång =////

Nu ska Bart försöka lägga Leo igen. Hoppas stackarn kan sova lite. Stiger till runt 38,0 på kvällen men annars feberfri. Inge dagis i morgon.

När jag googlar på hur han är får jag upp förkylningsastma.

1 kommentar:

  1. Jävla dumheter är vad det är.
    Tycker du ska ringa imorgon och kräva att de lyssnar på honom. Han kan ju behöva inhalera och så på kvällen innan han somnar. Synd om honom. Tycker det är illa när de säger att måste söka när det redan är akut.

    Tror som sakt besiktningen tar runt 1,5-2 timmar.
    Lycka till!

    SvaraRadera