tisdag 22 maj 2012

22 maj 19:52

Att gå omkring med en låst höft är inte skoj. Eller ja jag vet inte vad som hänt men ont gör det och värdelöst är det.

Leo vaknade dryga tio ggr inatt men somnade om snabbt igen. Vi fick väcka honom tio i åtta idag jag och Heaven för att få honom att vakna till liv. Lämna på dagis och sen iväg och besikta hus. Inte skoj att ha med sig Leo när man ska försöka lyssna på allt dom säger. Inga större fel. Det som var fel skulle även ägarna besikta.

Hem. Sov middag med Leo. Jag sov i 3 timmar och han sov i 4½. Somnade snällt i sin säng.
Farmor kom och var barnvakt så åkte jag och Bart iväg till banken och skrev under papper och flyttade pengar till mäklarens konto. Så nu har vi betalat handpenningen på 10%.

Middag och sen bad med barnen. Städat lite.
Leo ligger i sin säng och ska försöka sova men krånglar och donar. Kastar bort napp och kanin. Kudde och täcke. Allt för att inte somna. Själv är jag astrött.

Sen lite roligare nyheter. Igår blev jag moster till baby River som föddes 1912. 51cm och 3675gram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar