onsdag 23 maj 2012

23 maj 06:52

Fy vilken fruktansvärd natt.
Jag mådde ju dåligt igår och hoppades bara på att ungarna skulle somna. Runt 20 somnade Heaven i sin säng men Leo han skrek och hade sig i en timme så till slut gav Bart upp och tog upp honom. Närmare 22 fick vi honom att somna och jag gick och la mig. Vaknade vid 23 med världens feberfrossa. Gud vad jag skakade. Gick inte att vara still. Självklart så vaknade Leo kl 23,45 och skrek hysteriskt och jag frossade massa så bara att ta han till vår säng. Sen har han väl vaknat och skrikit en si så där 10 - 15 ggr inatt och legat PÅ mig för att sova. Inatt får han ligga i sin säng igen och skrika. Jag får inte plats.

Blir till att lämna ungar på dagis och sen till BM. Sen måste jag hem och städa men ska även försöka sova lite. Mår fortfarande dåligt men nu har jag bara lite feber och är full av svett.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar