onsdag 30 maj 2012

30 maj 13:25

I morse kom grannarnas lilla pojke till världen. Grattis Marina och Saare och grattis till Leo och Julian som fått ytterliggare ett busfrö att leka med :) Nu inväntar vi våran lilla bara.

Själv har jag ju en förkylning från helvete som inte blir bättre. Nu har det börjat göra ont att ligga ner, ont att snyta mig, huvudvärk, ont i pannan, i käkben och på sidorna av näsan utmot kinderna så idag ringde jag helt enkelt för att höra vad jag ska ta för medicin. Fick veta någon nässpray med kortison och var det inte bättre på fredag skulle jag återkomma.

Tog mig iväg och inhandlade det men man fick ju bara spruta två ggr om dagen så Forslund undrade varför jag inte köpt vanligt nässpray med. :) Ja jag använder aldrig nässpray så jag är inte van med det. Nu skulle mamma komma hit sen så Bart lämnade pengar hemma så mamma kan handla med. Annars spricker nog mitt huvud snart. Gör ont hela tiden.
Tog alvedon för en stund så hoppas det släpper.

Svar till dig Sandra: Jag försökte adressändra igår men förstod inte hur man gör eftersom vi inte bor någonstans mellan 13/8  -  21/9. Har iaf mailat mälarenergi, adressändring och till tv license för att berätta att vi inte bor någonstans då och att posten skall eftersändas och frågat hur jag ska gå tillväga så är väl bara att invänta svar nu :)

Ringde tele2 idag. Dom kan ej göra en överflytt på bredbandet när det blir så långt hopp däremot så har dom sagt upp det från 13/8 och vi får slå igång det utan att betala inkopplingsavgift igen. Tar jag tacksamt emot.

Jag har mailat selstor så vi ska väl kolla vilken storlek på förråd vi vill hyra och jag har mailat olika städfirmor för att få offerter på vad det kommer kosta att flyttstäda vår lägenhet så jag kan boka in det.

Fast eg vill jag inte göra någonting. Jag vill ligga ner och dricka litervis med vatten och tycka synd om mig själv.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar