tisdag 21 augusti 2012

21 augusti 08:08 *


Kläder. Det är väl någonting vi alla behöver. Tycker det är så himla tråkigt att gå omkring och se ut som ett sjölejon. Såg såna igår när vi var på Sealife och kände igen mig. Satt och kollade runt på olika sidor och hamnade på Bubbleroom.

En sida som passar mig där man enkelt ser olika kategorier till vänster och det som gör sidan bättre är att dom säljer olika märken. Blev glatt överasskad när jag såg att dom sålde Desigualkläder. Tycker klänningarna från Desigual är jättefina. Önskar jag kunde använda dom :)

Antar att kategorin Sport & träning passar mig bättre för tillfället. Så tråkigt att se ut som man gör men antar att det blir lite roligare att träna ifall man har fina kläder på sig =)

Nej på den här sidan finns en massa för mig :) hittar du något?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar