lördag 25 augusti 2012

25 augusti 07:39

Vi var på Mcd igår och åt lunch ju och då fick ungarna en leksak.



Såna djur som man kan göra om till en boll. Leo har tappat bort sin och Heaven vill inte låna ut sin så det har varit bråk om den där fula bollen sen kl 0710 i morse. =/
Vi får väl alla hjälpas åt att leta efter bollen senare antar jag. Det första Leo sa när han vaknade var "ball". Heaven sov med sin under huvudkudden hon.

Natten har varit bra men förbaskat varm.. Vill tillbaka till kusten. Hoppas vi kan åka tillbaka i morgon kväll eller så och att Sandra kan byta dag för date tills på torsdag istället. Men måste höra med Bart först och sen med Sandra.

Det otroliga är att Leo sov i sin resesäng från 18,30 - 07,10 (då blev han väckt av Heaven).

Sammy somnade vid 20,35 och sov till 03,00 i sin spjälsäng men därefter bredvid mig så knappt någon sömn för mig då madrassen formar sig efter mig så att han rullar mot mig och hamnar på mage ibland med huvudet neråt.

Heaven däremot somnade vid 20,00 och har krånglat hela jävla natten. Skulle till mig vid 22. Sen har hon flyttat runt i snägen, druckit vatten. Skulle ligga på mig etc hela natten. Så trött är man iaf och jag har så fruktansvärt ont i ryggen så jag knappt kan sova. Längtar efter min egen säng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar