tisdag 25 september 2012

25 september 11:34

Synfel.se billiga kontaktlinser - Linser på nätet.

Jag har hittat en perfekt sida för oss som har synfel.
Jag använder mest glasögon men ibland vill jag använda linser och på synfel.se kan man köpa linser enkelt. Endagslinser, månadslinser, dygnet-runt linser, färgade linser eller toriska linser. Tillbehör till linser finns och även sol och läsglasögon.
Själv brukar jag använda färgade månadslinser av namnet focus softcolors som jag tyvärr ser har utgått ur sortimentet.
Handlar du för mera än 800kr är det dessutom fri frakt och för oss som använder linser går det åt en heldel.
Dock är det viktigt att alltid kontrollera med sin optiker vad för sorts linser man behöver innan man börja beställa själv från nätet. Fast på deras hemsida kan man även beställa en syndundersökning för er som bor i Stockholmsområdet för att förenkla när man sedan skall beställa linser. =)

Smidigt och enkelt tycker jag det verkar som. Så ni som har synfel varför inte slå till och beställa er ett par?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar