lördag 13 oktober 2012

13 oktober 00:41

Låt mig sova. Snart är det morgon och jag har inte ens somnat en. Heaven höll på att krångla fram till tio nästan med att springa upp och ner. Själv la jag mig strax efter det och strax före elva vaknade Leo han fick Alvedon och jag tog honom till vår säng. Ännu har han inte somnat. Precis lagt tillbaka honom i sin säng. Sammy ligger vaken nere och vill äta så hoppas Leo somnar snart eftersom jag måste sitta här på golvet.

Som högst har han haft 39.9 och höger öga är igenklibbat. Jag är astrött.

Min bil är inlämnad nu. Närmsta lediga tid är om två veckor men vi skulle lämna bilen där så kollar dom på den tidigare om dom får ett återbud.
Ska bli intressant och se hur jag tar mig till dansskolan på måndag. Antar att vi får åka buss jag och barnen.

Åh Leo sov nu!!!

Tillslut somnade han. 01:03 kom jag ner igen och Sammy låg snällt vaken i sin säng och väntade på mat så nu äter han. Tror det är Leo som väckt honom för så här tidigt brukar han inte äta. Hoppas det blir lite sova sen!


03:16. Fick sova lite. Sammy äter igen. Heaven har kommit hit. Sover i mitten nu. Jag är trött så de gör ont i ögonen.

Leo vaknade igen kl 05:10. Somnade om kl 07 till 07/30. Jag är trött. Sammy har ätit sex ggr inatt. Fy. Låt de bli kväll snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar