lördag 13 oktober 2012

13 oktober 22:45

Snälla mamma kom i morse så jag kunde vila när Leo och Sammy sov middag. Tyvärr sov Leo bara 30 min och Sammy 40 min men lyckades få Sammy nöjd i sängen bredvid mig dör välbehövlig vila.

Karin med barn kom över för lek och middag och kl halv sju däckade Sammy efter en flaska. Kvart i sju r däcka Leo och kvart över Heaven. Själv drog jag på gympaskorna och gick en vända i spåret med Anna-Karin. Hem igen. Käkade clemmisar och morötter. Gjorde min hemuppgift i nederländska. Vad händer sen? Jo Leo drömmer. Skriker. Slåss. Tar upp honom och han blir lugn bredvid Bart. 30 min senare vaknar Sammy och Leo börjar skrika och väcker Heaven. Bart missnöjd och längtar till dom är större.

Heaven har däckat på soffan nu. Sammy ätit 180ml ersättning och jag sitter bredvid Leo som snart sover. Hoppas!!! Det blir sömn inatt.

Går bra med kalorieäkningn men jag vill så gärna ha choklad. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar