tisdag 16 oktober 2012

16 oktober 04:28

Trött. Sitter och glor. Hade en super kväll nu första kvällen bart jobbade kväll. Barnen somnade som små ljus. Malin är här på finbesök så vi såg på tv.

Sen börja de. Jag kunde ej somna. Heaven vaknade vid tjugo i elva. Asvarmt i sovrummet. Så när Heaven väl somnade om så skulle hon ligg på mig. Nej tack! När Bart kom hem fick han bära upp Heaven igen. Hon vaknade. Upp till henne igen. Nu sover hon på soffan med Bart.

Sen somnade jag. Sov till strax före tre då Sammy vaknade och åt. 03:02 började denna natts period. Leo vaknade. Gick upp. Satte mig. 15 min senare sov han. Ner. La mig. Tog rn stund. Leo var vaken. Hämtade han till mig. Nu har det gått 1 1/2 timme. Sitter uppe med Leo bredvid hans säng oxh hoppas han somnar snart. Dyngtrött.

Dom ringde idag om att min bil är färdig i morgon. Skönt. Idag fick Heaven skjuts med Ida till dansen och farmor skjutsade mig att hämta Malin.

Nej nu sover Leo. Ska försöka smyga ut härifrån och ner. Hoppas!!!! Jag får sova lite till innan de är dags att gå upp. För se dryga tre timmarna jag sovit räcker inte. :(

04:40 jag hann lägga mig. Slappna av och nästan somna. Då vaknade Sammy för nattens andra mål med mat så nu äter han. Hoppas han tänker bli klar fort nu. :)

Apropå Sammy så växer han. Står gärna i mitt knä och ler stort :) dock har han bara gjort en antydan till skratt en gång och skrattat högt en kort stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar