tisdag 16 oktober 2012

16 oktober 17:34

Jag har sett att Lekmer har en tävling där man kan vinna sin önskelista. Så därför skriver jag mitt inlägg i jakten på de perfekta julklapparna. Jag tycker inte att julen ska innebära föra många presenter så därför försöker jag hålla mig kort.


En Duplo, stor djurpark och ett Garage vill pojkarna ha.

 
Tillsammans kan dom leka varje da.

För Heaven är det lego som lockar.
Ett Mitt första lego setLego, Startklossar de Luxe och en Lego, Blå byggplatta  ger henne en massa blockar. (blockar är hennes ord för lego).

 


Pappan i familjen vill inte att barnen ska ha "hemska" sparkdräkter på kroppen. EnWalking, Jumpsuit, turkos/svart i storlek 86/92 till Leo och en Geggamoja, jumpsuit, Cerise i storlek 110 till Heaven vore ju toppen.




Skulle jag bli den som vinner inlägget kan även jag lotta ut ett presentkort på 500:- till någon av er läsare så ta och kommentera och tala om vad just Din önskelista är :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar