lördag 20 oktober 2012

20 oktober 13:00

Trött och matt är jag men fick sova till runt 06,50 i morse. Lyx. Sammy åt runt midnatt och nästa gång han vaknade somnade han om med nappen bara så skönt skönt :) Har hunnit med att åka till MIO med Heaven och fått olja och slippapper för att ordna mitt bord.
Upptäckte igår att bordet vi användt i 3veckor är alldeles förstört. Ringde för att höra ifall dom borde gå sönder så fort och fick till svar att nej. Visst behöver man olja in dom men man ska inte behöva göra det direkt när man köper dem och förmodligen har bordet legat för länge i kartongen och behöver oljas igen.

Även tagit mig en sväng till Lidl där dom börjat sälja "chokladbröd". Ja jag vet faktiskt inte vad dom heter. Men såna där som är som crossianter med choklad i. Ni från Belgien vet vad jag menar. Man äter det på söndagarna ;)  Köpte inga då min shape up app talade om att en innehöll 259kcal men gott är det och det vattnades i munnen på mig.

Inväntar sms från Holm så ska vi ut på promenad i regnet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar