fredag 26 oktober 2012

26 oktober 02:49

Fick klagomål från farmor idag om att jag inte bloggat på ett tag. :) så lika bra att jag skriver någonting då.

Torsdagen var som alla andra dagar. Upp. Promenad i det fina höstvädret. Hem. Kaffe. Vidare på Babysim som Sammy verkar tycka är okej. Ligga på rygg och chilla och suga på handen är tydl grejer det. Kusin River är som en liten fisk däremot. :(.

Hem. Mötte farmor. Hämta barn. Skulle hämta Malena på station men flyget var försenat så farmor åkte hem igen.jag lagade mat och Bart hämtade upp dem. Fick finchoklad och har faktiskt ätit tre bitar. Tre bitar är detsamma som 220kcal tydligen så det var allt jag kunde äta.

Med Leos sömn går det åt skogen :/ igår kväll tänkte jag försöka lägga Leo innan han blev för trött så fort i säng. Skrik och hysteri till han fick komma upp. Även i min famn var det skrik. Bart fick han tillslut att somna vid 21:15

Idag var han ju uppe och röjde mer Cowen och Heaven. Cowen somnade direkt han la ner huvudet, Heaven likaså. Leo skrek hysteriskt men inte länge. Han sov nog på tio minut. Kl var runt halv tio. Runt 22:20 vaknade Leo skrikandes och skrek till 23:15 så jag lyckades bryta det genom att ge honom en sinasapril (paracetamol i tuggform från Holland). Därefter har Heaven skrikit efter mig tre ggr och sista gången var hon äntligen vaken så nu kanske hon sover resten av natten.

Sammy äter precis. Mellan 18-21 så åt han två flaskor ersättning plus amning. När Leo skrek vaknade han igen och åt en till flaska ersättning. Var tar allt vägen?? Han är ju smal som en sticka.

Såg även snö under dagen i flera omgångar. Hoppas vi får en riktig vinter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar