tisdag 30 oktober 2012

30 oktober 23:52

Trött! Andra gången jag blir väckt sen jag somnade för natten. Först utav Heaven som ropade på Keegan. :) sen utav Sammy som ville äta. Hade nästan somnat om igen när han ville ha mera mat så nu får han en flaska istället. :)

Haft en bra dag. Började med dagislämning. Promenad. Sen låg jag i sängen till det var Dax för hämtning i princip. Karin med barn kom hit på besök så fika med paket. Tack tack. :) sen middag. Lax och potatis. Heavens ju rolig. Sist åt hon inte och idag åt hon massor :)

Dusch för barn och sen åkte dom hem. Tog längre tid för Leo att somna idag men han var aldrig ledsen. Jag sjöng imse vimse spindel några gånger medan jag backade ut ur rummet. Sen var han iofs vaken nästan en timme. Mamma. Kom. Spindel. Ramla. (Hans dinosaurie) hade ramlat. Leo säger att det är en spindel. Gick in någon gång och tog upp den och sen fick han ligga och prata. Sjung lite för sig men somnade tillslut och var aldrig ledAen.

Just nu äter Sammy ersättning. Ammade och hade nästan somnat igen så skulle han ha mera mat. Hungrig kille. Hela smakportionen gröt fick han i sig i morse och han har ätit fyra eller om det är fem flaskor ersättning plus amning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar