torsdag 4 oktober 2012

4 oktober 21:16

Hinner aldrig skriva blogg känns det som. Vi försöker få en fungerande vardag i nya huset och packa upp så mycket som möjligt eftersom Bart börjar jobba igen på måndag. Känns jobbigt att helt plötsligt bli ensam igen med alla tre. Men Sammy är ju större nu så ska väl inte vara några problem :)

Som ni kanske har sett så har jag en tävling där jag tävlar ut hela 7st antivirus paket så skulle vara skoj om jag fick några som ville vara med och tävla.

Annars är det bra här. Fick ju medicin utskrivet till Leo och när jag skulle hämta ut det har läkaren skrivit ut någonting som gick ur sortiementet för flera år sen och direkt så blir det samma problem som med Heavens atarax dos. Hur får man tag på läkaren. BVC skulle be honom ändra dosen när han kom tillbaka nästa vecka.

Har varit och handlat massa morötter. Har laddat ner apen shape up så nu kör jag stenhårt med min kaloriräkning :) Ja, jag ammar! Jag äter frukost, mellanmål, lunch, mellanmål, middag och rör mig. Inte varje dag jag håller mig till minimum kravet heller utan jag äter så att jag blir mätt men jag äter mera grönsaker än kolhydrater och skippar godis och chips och sånt. Tuggar morötter och clementiner på kvällarna och drömmer om chips, choklad och lösgodis! =)

Har även hittat en tävling inne hos agnieszka där man tävlar om ett presentkort på 500:- från http://www.sophiescloset.se/.  Favoriten jag hittade var den här overallen. Kan tänka mig att min Leo skulle vara superfin i den med sina jätteblåa ögon och röda hår =)

Klicka för att stänga bilden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar