fredag 30 november 2012

30 november 20:19

Snö. Äntligen är det snö ute. Tänk vad mycket ljusare det blir och vad mycket mysigare det blir inomhus med alla tända ljus :)

Har varit en sväng till öppna med barnen idag. Träffat på fina fina marina och hennes barn. Jag saknar henne. Vad bra vi hade det när vi var grannar. :) nu har hon det säkert bra men hon bor ju så långt bort. Fick med Karin och hennes barn hem så blev en massa snölek innan vi tog oss hem för bullar och varm choklad. :) massa lek hemma och sen middag ihop.

Snälla Nathan hämtade upp Elinor på station åt mig. Bart har inte satt på mina vinterdäck en (och jag behöcer ingen föreläsning om att jag borde göra det själv). Så jag ville inte köra ner på stan.

Sammy sover. Leo nästan och av ljudet att höra har Heaven fått en uppskattat present av meter Elinor. En hello Kitty dator. :).

Gårdagen var de Babysim för Sammy igen och det märks att han börjar bli större för det är mera sprattel i vattnet nu :)

Bjuder på en bild av Heavens fina lockar och en på Heaven kopian Sammy. Och så klart en snöbild.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar