söndag 16 december 2012

16 december 19:06


Hittade en tävling som kanske skulle vara något för mig och min sambo. Vi hinner aldrig göra någonting tillsammans så att vinna någonting från Upplevelse.com vore ju jätteroligt.

Finns massa olika upplevelser att kolla på. Flyga luftballong. Men nejtack. Med min höjdskräck skulle jag väl bara gråta. Finns massa olika saker men jag skulle vilja få åka iväg med Bart till Stockholm för en Helkroppsmassage för 2.

Bara vi, utan barn. Hinna prata på tåget eller i bilen på vägen dit och kanske lösa några av vardagens mysterier.
Alla ni som har barn vet ju hur det är. Förhållandet hamnar på sidan av. Före kommer barnen, vardagen och egentiden och förhållandet ska bara flyta på. Hur ska det kunna göra det om man inte ger det någon tid?

Jag hoppas att jag vinner detta så jag kan överasska sambon på julaftonsmorgonen med något snyggt rim och en glimt i ögat.

Kanske hinner diskutera nästa års julklappsinköp eftersom årets har gått oss förbi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar