onsdag 26 december 2012

26 december 17:48

Nu är julen över och jag känner redan för att plocka ner julgardiner och gran och sätta upp det gamla vanliga. Så tråkig man är :)

Igår blev det jobb och sen hem för att äta en älggryta Bart hade tillagat. Promenad med svärmor på kvällen och skapligt tidigt i säng. Ungarna sov så vi fick sova till 07:40 idag och det är inte vanligt hemma hos oss. Skönt!!

Bart och Heaven körde iväg svärföräldrarna till bromma och jag och pojkarna tog en sväng till hälla men fanns inge speciellt på rean. :) Känns tråkigt att dom åkt hem och ibland känns det galet att bo här när dom bor där. Men skulle vi bo där så skulle ju min familj bo här istället. Men trist är det. Leo stod i Heavens fönster och ropade "opa, opa. Var är du? Opa, komma". Då vill man grina :)

Nu sitter ungarna i soffan och kollar på muis och panda (eller vad et fan det nu heter). TRIST är det iaf. Sammy sover. För natten hoppas jag fast det är tidigt. Sovit jättedålig middag idag och varit jättegnällig så vore bra för honom om han ville sova.

Tänkte göra lite reklam för Strössel barnkläder som har rea. Finns massa fint där :)

Fick bla en maxomorra body till Sammy i julklapp. FINT!    Jag är även förtjust i deras Liandlo sortiment. Kanske något för dig Anette? Jag tror säkert dom levererar till utlandet. Om inte annat får jag väl plocka med mig till Belgien :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar