fredag 28 december 2012

Trött är man. Heaven har varit vaken några timmar inatt. Men vet inte varför. Slutade med att hon låg vaken i min säng bra länge innan hon väl somnade..


Sitter och ringer försäkringskassan. Vill veta vad som händer när Sammy blir ett år. Eller jo jag vet 5 dagar i veckan. Men jag ska jobba heltid på mitt jobb fast på timmar vilket kan bli 6 dagar ena veckan och 4 dagar andra veckan. Ifall man måste ta fp den 5e dagen veckan jag jobbar 4a dagar. Hade jag jobbat på månadslön så hade jag ju inte behövt det. 


Sen vad som händer om jag inte tar ut något i augusti. Då blir jag ju nollad.. Det vet jag. Men dröjer det bara ett halvår innan det är igång igen :) Eller vad är det som händer egentligen. Ja de visar sig snart.



Håller på att planera ekonomin för nästa år eftersom vi går om varandra vad det gäller föräldraledighet och vi ska iväg på en hel del. Ev att vi får strunta i en all inclusive resa. Men känns viktigare att Heaven får umgås med sina kusiner. Tråkigare för mig kanske men roligare för henne. 



S är inne i någon fas. Vaknar varje typ timme om Nätterna hysteriskt skrikande. Skriker om man går. Somnar inte på kvällen. Sover knappt på dagen. Separationsfasen måste ju vara för tidig. Hoppas de ger sig snart. :) Hoppas det ger sig snart för jag känner mig skapligt trött =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar