onsdag 23 januari 2013

23 januari 19:36

En lång dag är snart till ända och jag sitter och har småångest över att min bebis ska åka bort med sin pappa. Dom ska åka till Belgien. Flyget går 0655 i morgon bitti och dom åker hemifrån runt 0330 inatt. Hur ska det gå? Första gången hon är borta hemifrån utan mamma. Klart det går bra. Men tänker jag på att dom ska flyga ser jag bara flygplanskrascher framför mig och att dom sen ska åka bil från flygplatsen och att Belgien för tillfället har snö som ligger kvar. Nej fy fan säger jag bara. Men det ska väl gå bra misstänker jag. Men lite jobbigt är det. Hon är ju min lilla bebis. Hon kan inte åka bort själv, packa sin väska själv. Lägga fram kläder tills i morgon. Nu har jag iofs styrt upp det mesta men ja, ni fattar poängen.

Haft finbesök av Karin och hennes barn och ungarna har röjt. Sammy och Heaven sover och Leo ligger i sin säng och pratar med sin "krokodil" :)


1 kommentar:

  1. Det ar kallt har men vagarna runt Lebbeke ar ok (iaf dar jag aker) sa det gar nog bra :-)

    Kul att krokodilen ar poppis :-)

    SvaraRadera