tisdag 29 januari 2013

29 januari 00:21.

Hoppas Sammys skrik period nattetid har ett slut snart. Det gnälls och skriks i timmar på nätterna. En så länge bara 30 min. Tar jag upp honom i famnen blir det tyst men lägger jag han bredvid mig eller i sin säng börjar vrålandet igen. :) han vänder sig även direkt man lägger han, snor runt och försöker ta sig upp i krypställning. Vet ju att det ger sig. Men gärna snart.

Idag började Heaven på dansen igen. Massa massa barn. Får se hur många som blir kvar eftersom det är prova på pass två ggr nu. Kollade in stora barn som dansade någonting. Street kanske och hon kollade fascinerat på och talade Sen om att hon ville med dansa så. Så vi får väl se vad som händer här i framtiden. :)

I morgon är de kvällsjobb för mycket. Står väl klar när Bart kommer hem så jag kan promenera iväg. Ska bli schysst med vår. Behöver börja cykla igen.

Har äntligen börjat gå ner igen. För fyra veckor sen slutade jag gå ner. Gick upp ca två kg och ingenting hände på vågen. Idag så vägde jag 1,3kg mindre en för fyra veckor sen så innan de här året är slut ska det nog bli ordning på vikten.

Nej. Nu tror jag Sam sover lugnt på min arm. Ska försöka flytta mig och fundera över vad jag gör om Leo vaknar. Leo ser sig inte för när han sover.

Bart börjar jobba 05:30. Usch säger jag bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar