onsdag 30 januari 2013

30 januari 19:50

Hade en hektiskt kväll på jobbet igår så har inte hunnit uppdatera.

Varit på fikabesök hos Cissi och hennes lilla Freja idag tillsammans med Ida och Viktor. Kändes konstigt att komma dit då det är min barndomsvän Zandras gamla lägenhet. Många minnen därifrån :)

Var en sväng till Erikslund. Barnens hus hade rea och jag ville ha en stol till Heaven att ha i Barts bil. Kom ut redan 1830. Knappt nå folk där. Men tänkte promenerar runt lite. Kl 1855 kom jag tillbaka till en lång lång kö och när de väl öppna kl 19 fick jag köa runt 15 min innan jag kom. Såg massa folk komma ut med både en, två och tre stolar och när jag väl fick komma in så var dom slut.

Har även börjat fundera över Leos födelsedag. Inne på letsdeal kan man köpa ett presentkort på 500:- och betala 239:- för att handla hos http://lekmer.se/ så köpte två st så är väl dags att börja köpa presenter antar jag :) Vet inte alls vad jag ska köpa men det lär jag väl komma på.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar