måndag 18 februari 2013

18 februari 09:59

Dagen idag går i träningens tecken. Bart åkte precis till gymet. Mamma kommer snart så ska jag iväg och testa indoor walking med Camilla Holm. Skulle varit ett baspass och nu blev det medel. Tyvärr så vägde jag mig idag och nu är det 8 jävla veckor jag inte minskat i vikt eller cm på. På måndag ska jag äta pulver har jag bestämt sen länge. Har 2 veckor här hemma som måste ätas upp så kanske kommer jag neråt lite då iaf.

Sen blir det hem. Duscha. Umgås med familjen. Sen skjutsa iväg Heaven på dans. Hem. Få i barnen middag, duscha, mysa i soffan. Lägga dom och sen ikväll blir det aerobicpass med min syster.
Blir många pass på samma dag men man får ta tillvara på den tiden man har.

I morgon blir det promenad och på onsdag ska jag väl ev försöka träna på dagen. Torsdagkväll tänkte jag försöka hinna träna så kan Bart umgås med sin familj och sen blir det mammabarngympa på lördag.

Snart ska jag väl ta mig neråt så att jag kan köpa kläder i normal storlek. Har typ inga kläder heller. Tänkt handla på mig lite när jag ska till Ullared men är jag så här tjock fortfarande då är det ju ingen idé att handla någonting.
Köpte mig en superfin klänning från HM i storlek 42. Får på mig den men varenda knapp glipar. Förhoppningen är att jag ska kunna ha den till sommaren.

Annars är allt bara bra här hemma. Livet leker. Jag har redan kört min maskin tvätt, vikt tvätt och röjt i köket. Gjorde det i morse när jag och ungarna lyssnade på radioplay och dansade.

Natten var så där. Leo vägrade att sova middag igår. "Leka kigge, mig leka kigge". Så gick inte att få honom att sova så när han somnade runt 19 så sov han till 06,45. Kanske dags att ta bort dagssovningen snart. Jag vet inte. Annars vaknar han iofs och bara kommer till vår säng och somnar om så är ju inte så besvärligt. Vi får se till sommaren hur vi gör.

Sam somnade i sin säng, vaknade, somnade om, vaknade, somnade om. Men runt midnatt så vaknade han och fick komma till mig. Hans nya är att sova på mage med huvudet rätt ner i madrassen så jag ligger och undrar om han ska sluta andas.

Heaven var jag upp till 4 ggr före midnatt för hon ropade. Två ggr sov hon och två ggr var hon vaken.
Sen kom hon ner till mig inatt och la sig i min säng hon med.. Trångt i sängen. Tur Bart sov på soffan.

Nej nu luktar det bajs här i mitt knä så nu ska jag mocka.
Tack och hej.

1 kommentar:

  1. Superbra jobbat även om du står stilla just nu, fortsätt som du gör och var stolt med dig själv att du gör så mycket. Finns många som inte har barn som inte ens gör hälften av det du gör :) Självklart kommer du komma i klänningen till sommaren, bra motivation! Vi får se till att vi går ut på promenad nu i sommar, jag lär ju också ha några kilo jag vill bli av med ;)

    SvaraRadera