onsdag 27 februari 2013

27 februari 18:09

Vilken himla tur vi hade med vädret idag. Hämtade upp ungarna och tog oss iväg till lekparken. Tyvärr har ju inte Sam som ligger nerpackad i vagn någon vinteroverall så trots att det var plusgrader blev det inte någon längre gungperiod för gossen som idag gugnade för första gången. (FAN vilken lång mening jag skrev )


Men glad var han iaf :)





Leo hade sin "ekorre" med sig. Att jag envisas med att kalla det för råtta går inte in.



Trycker äpple 



Och hänger upp och ner. Nu tror jag ungarna längtar efter våren.



Pappamys när jag lagade middag. Heaven beställde pastasås med bönor i. När vi kom hem från lekparken gick hon direkt hem till Saga och stannade där till alldeles nyss så min pastasås med bönor i den gick inte ner för hon åt mat där istället. Ja så kan det gå. Lilltjejjen börjar bli stor. 

Tog en sväng till maxi och lyckades hitta fleecefodrade regnkläder till Leo för 249:- på stadium. Rea är bra. Synd att det inte var halva reapriset bara. Nu är det bara Heaven kvar som behöver. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar