fredag 1 mars 2013

1 mars 00:23

Ibland undrar jag över meningen med att somna. Somnade snabbt och sov så jävla skönt men tyvärr vaknade Sam för 50 minuter sen och han har då inga som helst planer på att vara tyst och sova. Nej skrika måste man göra. Snart är väl dom andra vakna med.

Varit på dåligt humör hela dagen. Ingenting har gått som jag vill så beslutade mig för att åka på aerobics för att bli mera positiv. Ja då är de en annan ledare då den ordinarie hade semester.

Bara snurr hopp svänga. Hängde inte med alls. Halva gruppen fatta nada och halva hängde med. Hon kollade bara på dom som fattade. Så tråkigt. Så jag gjorde något jag inte brukar göra. Jag gav upp. Åkte hem. Efter ca 35 min. Var inte ens varm. Så blev ännu segare och argare av det.

Nu har Sam fått en flaska välling här Å hoppas och ber att han tänker sova snart. Jobbhelg. Fredag kväll. Lördag kväll. Söndag dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar