fredag 1 mars 2013

1 mars 10:01

Har nu vaknat och känner mig positivare.
Har hunnit damma, dammsuga och skura golven. Duscha och klä ungar.
Nu har vi lekt en stund och jag tänkte försöka blogga lite. Jobbhelg framför mig och ser fram emot promenader till och från jobbet och ev step up på söndag kväll. Behöver komma igång med träning. Helst skulle jag vilja att snön försvann nu så att jag får försöka mig på att lära mig springa. Måste ju vara tekniken med det är fel på eftersom jag kan gå på vissa tunga pass.

Malin gjorde min dag igår. Hon vet att jag älskar skittles och så fick jag detta på posten.




Skittleshots. Hon har alltså beställt hem skittlar och blandat dom med sprit. Tyvärr kan jag inte dricka shots men ska testa dom med sockerdricka eller dylikt någon gång.
Sen ett fint kramkort från Nova med.

Man blir så glad! =)


1 kommentar:

  1. Nu är vinnarna dragna av semper maten. Vann du? Gå in och kika! Vann du inte? Tävla gärna i de andra pågående tävlingarna, mössor och valfritt plagg. Kommer även mer tävlingar under helgen!

    SvaraRadera