tisdag 5 februari 2013

5 februari 15:37

Jag blev så glad idag när jag kollade facebook och såg att jag hade vunnit 6 olika alla hjärtans dag kort inne hos Cattenina Design. Sex st kort är beställda. Tre st till mina barn som dom ska få på alla hjärtans dag. Liknande de nedan men lägger ut när jag har fått det riktiga kortet på posten då det är mera text som står på korten. Sen tre till som jag ska ge bort :) Jag hoppas att mottagarna blir riktigt glada.

Vill ni kolla in Cattenina designs hemsida så klicka  här.
Har varit i kontakt med dom ang en bloggtävling så förmodligen kommer det upp en sån framöver ifall det finns någon mera som är intresserad.
Själv skulle jag gärna ha en sån A B C tavla till Heavens rum men man kan inte få allt här i världen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar