tisdag 5 februari 2013

5 februari 03:19

Idag blir Sam hela sju månader och det firar han genom att vara vaken (bara vakna en gång/h och nu varit vaken sen ett), hosta massa och bajsa en otrevlig blöja.

Själv är jag trött så jag knappt kan stava. Tur de finns rättstavningsprogram. Heaven har ropat hela fem ggr. Leo sover redan här och jag kunde inte somna igår kväll. Igen.

Sammy är ju vår plutt, vår bebis. Men han kryper nog snart. Han ålar sig runt och tar sig nästan upp i krypställning.

Men nu är vällingen jag mutar med slut så vi får se om han somnar snart. Om inte. Snart är det ju morgon ;)

Nu skickade jag iväg citronen Bart till soffan som tycker att han la sig tidigt och så måste han vara vaken. :)

2 kommentarer:

  1. Här är vi också vakna o drunknar i snor. Nässpray har ju rätt dålig effekt om barnet inte förstår att han måste dra in det i näsan . Pluttisar!!

    Du. "Gnäll" inte på din karl i bloggen. Då kanske du måste bli lämnad ;)

    SvaraRadera
  2. hej!
    hittade hit idag och blev glatt förvånad när jag läste detta inlägget.
    har oxå en liten Sam som fyller sju månader den 10e. =) det är ju inte ett så vanligt namn!

    SvaraRadera