tisdag 12 mars 2013

12 mars 17:02*


Själv är jag en sån som tycker att det är supersvårt att köpa födelsedagspresenter. Vad ska man köpa till någon som redan har allt? Som endå ger det där lilla extra som visar att man har hittat något alldeles speciellt till just Dig.
Igår på dansen så berättade en mamma att hon hade köpt en upplevelse till sin sambo. Han skulle få testköra flertalet sportbilar. Detta fick mig intresserad och jag började kolla runt på nätet.

Hamnade på en sida som säljer upplevelser av olika slag. Fanns flertalet kategorier att välja mellan och när jag kollade igenom dom så slogs jag av att det är ju egentligen rätt enkelt att köpa en present. En upplevelse har väl verkligen det där lilla extra?
Bart fyller ju år i sommar. Tyvärr fyller han inte jämt men tänk att köpa ett upplevelse med en bastuflotte. Bjuda med goda vänner och ha en helkväll på sjön. För Sverige har ju trots all fantastisk natur. Själv skulle jag gärna få ett presentkort på en massage.

På zuperbox finns mer än 500 olika upplevelser för alla åldrar. Även till barnen. 

1 kommentar:

  1. Nu är vinnaren utsedd av valfritt plagg från Rock The dog.
    Gå in och kika om det är du.
    Under helgen kommer en ny tävling upp i samarbete med Egg Kids!!

    Dessutom kan du fortfarande tävla om presentkort hos Erikas Fitnesshop och en Disneydress

    SvaraRadera