måndag 11 mars 2013

11 mars 20:22

Årets mest stressiga dag är över. Hoppas ingen mer blir som denna.

Igår när jag skulle stoppa i bilbarnstolen i min bil lyckades jag ha sönder den del som sätter fast bilbältet.

I morse tyckte mina barn så klart det var dags att ha sovmorgon så sju släpa dom sig upp. På med kläder. Borsta tänder och hår. Ytterkläder. Syskonvagn. Lämna på dagis. Skrapa bilrutor.
Hem till farmor med Sammy. Och sen till jobbet. Hann nästan i tid. 08:14 stämpla jag in. Inte illa. Lämna jobbet 14:35.

Hämtade barn på dagis. Mamma kom och passa Leo. Bart städa Volvo och hämta Sam. Jag åkte med Heaven på dans. Hem igen.
Fick i barnen mat och sen iväg för att sälja Volvo. Så nu är sen såld :)

Passade på att gå in på stadium som hade halva reapriset.

Så en röd vinterjacka med termobyxor t till nästa vinter åt Heaven. Termobyxor till Leo. Regnjacka till Heaven och ett par termobyxor till Bart. Bara Barts byxor hade kostat 1299:- och slutsumman blev nu 672:-

Utmärkt.

Nu sover snart barnen. Alldeles försent men vissa dagar hinner man inte.

Godnatt. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar