måndag 15 april 2013

15 april 2013 19:36

Vilken helg jag har haft.
I fredags blev det supergod mat hemma hos en kollega som heter Sandra. Tillsammans med tre andra kollegor blev det god mat och 80tals musik.
Tog en taxi vidare till Patrick där flera från jobbet var på plats. Bra musik, god bacardi och det trevligaste var att Karin kom dit.
Runt halv tolv åkte vi ner på stan. Tog oss till hattfabriken där vi mötte upp Häll och sen vidare till BMB. Vad har hänt med vårat schalger golv. Inte var det mycket schlager där inte =/ Kom hem halv fyra och sov sen gott till halv elva.

Som tur är så somnade jag och sov middag med Leo för på eftermiddagen så kom Karin och Nathan med barn över för middag och häng. När barnen somnat blev det sällskapsspel och denna gången så vann dom. Nästa gång!! Då så ska vi vinna!!!!!!!!!!

Söndagen var tidig morgon med alla fem barnen och sen vidare hem till farmor och farfar. Fika med Jessica och hennes barn och sen god middag.


Igår kväll var jag trött. Somna 1830 i Leos säng. 1930 kom Leo dit. 2045 vaknade jag och tänkte gå upp och vara social men kl 2130 somnade jag igen:) Sov tills i morse då Bart gick upp med barnen och jag sov vidare till klockan 09 typ :)

Blev att åka iväg och lämna in bilen då jag var så inne på att det var 1/5 man skulle ha bytt däck men nu har Seaten på sig sommarskorna så ingen polis behöver stoppa oss. :)

Ja det var väl allt.

Väntar på Barts mrt nu för att se om det är ett diskbråck eller ej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar