tisdag 2 april 2013

2 april 21:04

Var till Erikslund idag med Bart. Kollade efter takfläktar och handlade elkablar. Käkade IKEA lunch och kollade kläder. Hittade ingenting. Undrar hur liten man ska vara för att hitta kläder som inte sitter som jag vet inte vad.

I lördags kom Karin och Nathan med barn över. Middag och när barnen sov blev det sällskapsspel. Trevligt trevligt.

Igår blev det Leos Lekland.


Bus i bollhavet. Gillar Leos. Är inte så smutsigt och äckligt men om ett år är det väl smutsigt där med antar jag.



Även min minsta förmåga gillar Leos :)



Sam var supertrött idag men skulle inte ligga ner när vi gick omkring på Erikslund. Jag vände mig om och när jag tittade tillbaka så satt han så där och sov. Lillkillen :)



Möblerade om uteplatsen med hjälp av Holm idag. Vi hittade en död spindel och Leo sprang dit direkt och petade på den. Lyfte sen upp den och försökte sätta den på väggen och kunde inte förstå varför den inte ville krypa..



Min LeoAstrid. Han älskar Heavens hello kitty klänning och skulle nog kunna ha den på sig jämt.

Just nu är det jobbigt med läggningar. Sam vaknar hela tiden. Heaven vill ha mig hos sig och Leo krånglar. Igår satt jag 1h och 20 min med Leo och när han väl somnade var Heaven vaken och väntade på mig. Hon undrade varför hon aldrig fick se på makka.. Leo brukar få se ett avsnitt av In the nightgarden innan han somnar. Bart hade läst för Heaven men jag hade inte hjärta att säga nej till henne så blev sittandes där i en halvtimme med. Runt halv tio var det ÄNTLIGEN kväll.

Idag somnade Sam vid 19. Jag och dom stora kollade på Lejonkungen så tänkte att dom skulle få se klart den eftersom Leo krånglar iaf. Hittils har Sam vaknat 5 ggr. Heaven somnade kl åtta och jag satt "bara" en timme med Leo trots att han la sig en timme senare än vanligt. Som Emma sa. Dom kommer säkert långt med sin envishet längre fram i livet. Men just nu är det DRYGT! 

Min lilla Sam ställde sig upp idag för första gången. Har stått på knäna länge men idag tog han sig upp på fötterna när han stod vid dammsugaren och när han duscha tog han sig även ut ur duschen alldeles själv och kröp sen genom hela badrummet. Han ålar fram så många framsteg idag.

Nej. Det får vara allt för idag. Ska försöka sova för snart är det morgon igen!

Godnatt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar