onsdag 24 april 2013

24 april 2013 19:16

Jag är ju som sagt medlem i Buzzador och ska för tillfället buzza Nestlés Min Frukt. Hämtade ut dom igår så tänkte vi testar redan vid frukosten idag. Lite extra frukt skadar inte :)
Är du sugen på att bli en  Buzzador  så klicka bara  här. Enkelt och man får pröva en massa.

Den här gången har jag blivit utvald att buzza Lego Duplo. 



I paketet kommer jag att få :

”Bygg och Lek”.
(Setet innehåller 17 lätthanterliga klossar och delar i både ljusa och starka färger, däribland tre fönsterkuber, en söt björn och blandade dekorerade klossar som är kompatibla med vanliga LEGO DUPLO klossar och delar).


Även rabattkuponger att dela ut till vänner.
Jag ser fram emot det här paketet då ungarna älskar duplo och det ska bli skoj att se hur kreativa dom blir av att fortsätta leka med lego. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar