tisdag 9 april 2013

9 april 18:55*




Klänningar är bland det bästa jag vet. När jag har kikat runt på sidor hamnade jag på den här sidan som säljer maxiklänningar.
Just långa klänningar är mina favoriter. Tycker det är enkelt och avslappnat att gå omkring i en klänning.
Sidan passade mig utmärkt då den var lätt att gå igenom. Bara att välja summa, färgval eller märken. Jag fastnade direkt för Asos Bandeau Maxi dress och det utan att ens ha gått igenom sidan.

Perfekt nu till sommaren. Svalt då det är en lång kjol och bara axlar. Varmt nog på kvällen då den täcker hela benen och enkelt att dra på sig en kofta över.
På sidan finns både tajta och vida klänningar. Med armar och utan armar. Axelband eller utan. Finns alla möjliga variationer på just maxiklänningar. Finns även i olika prisklasser så att det finns något som alla har råd med.
Själv tycker jag personligen att en maxiklänning bör finnas i allas garderob just för att dom är så enkla kombinera för alla sorters väder.


Bilden är lånad från maxiklänning.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar