tisdag 9 april 2013

9 april 03:12

02:20 somna Sammy äntligen. Nu är han vaken och ylar igen. Testade Alvedon igen idag. Hjälpte tydligen inte. Så alltså han borde han inte ha ont.
Hoppas inte dessa dryga 40 min jag hann sova var all sömn jag fick inatt.

0340 bytt en blöja och fått i honom en flaska välling. Allt är värt att försöka i kampen mot klockan. Att hinna få några minuters sömn innan det är dags för EMU dag. Tyvärr hör jag Heaven gnälla i sömnen så snart vaknar väl hon. Hoppas dom åtminstone tycker sju är ok att sova till. Annars kommer jag nog inte orka. Kanske kanske somnar prinskorven nu. Varit tyst i två minuter. Eller ja. Han gnyr och låter men skriker ej.

Hoppas detta är någon berömd Utvecklingsfas. För mitt tålamod blir verkligen testat.

Och gissa vad mina vänner. Skrikandet
Är igång igen.

0346: plockade upp min bok ur byrålädan. 'Att växa och upptäcka världen'. Och runt 37 v är en ny Utvecklingsfas. Så hoppas att det är
Problemet.



1 kommentar:

  1. Håll ut, det är säkert bara en utvecklingsfas som du säger. Dina barn har tur att de har en sån bra mamma som dig, här I Belgien hade de ju fått skrika hela natten.

    Kram Anette

    SvaraRadera