lördag 18 maj 2013

18 maj 02:14

Sov Sam sov. Andra natten. Igår dryga fyra timmar halvvaken och gnällig. Bara ansett två idag. Ska upp och jobba så vill gärna sova nyss. :(

Svetten rinner. Frågan är om jag ska åka och köpa en takfläkt efter jobb i morgon. 

Massa besök nu iaf. Torsdagen sov Karin med familj över. Dagen bjöd på sol, grillat och sommarfest. 

Leo skulle absolut inte sitta med sina kompisar utan det var storasyster, nappe och ninen son gällde. Sjung gjorde dom. Glass delades ut. Tidigare har man tagit med picknick men nu kunde dom inte be om det då det ska vara kostnadsfri förskola och föräldrarna ej får ta med någonting då. Löjligt säger jag. 


Kvällen innebar sällskap och sällskapsspel. Trevligt. 

Idag har solen strålat. Ute på lekplatsen runt nio. Vid elva la jag mig med Sam och vid två åkte vi mot Skultuna. Marina och Saare och deras fyra barn bjöd på grillat. Camilla och Jimmy kom över så totalt ber vi sex vuxna och elva barn. Som Camilla skrev i sin blogg. Finns familjer som har så många barn själva. Hur fan lyckas dom hålla reda på alla???

Nej nu hopad jag vi får sova snart. Om mindre en fyra h ringer klockan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar