onsdag 19 juni 2013

19 juni 2013 22:53

Godkväll. Dags för nattjobb igen. Hoppas att natten ska gå snabbt och vara relativt lugn och att det ska vara en bra natt hemma.
Just nu är det inte alls bra med sömnen då alla barnen vaknar, mycket och ofta. Stackars Heaven ritade en teckning på dagis idag .

 
Tycker hennes gubbar ser hemska ut. Hon berättade att den översta är snäll. Att den kommer och killar henne på halsen när hon sover (kan det vara mamma och pappa som pussar godnatt?) men att den understa är elak. Att den kommer för att bita henne och att den översta då försöker hjälpa henne för att den översta är kompis.
Tycker den understa ser riktigt läskig ut och förstår ifall hon vaknar hysterisk på nätterna som hon gör nu om hon tror att det finns en sån gubbe i sängen.
 
Undrar vad hon har fått det ifrån.
 
Dagen idag blev bra iaf. Fixade nya däck till husvagnen. Sov lite. Hämtade upp barnen på dagis och åkte ut till björnön för lite bad. Jag och Heaven badade massa. Hon är min dotter hon. Ingen badkruka.. Bart är lite segare med att komma i men han kom i tillslut och detsamma gjorde Leo så blev säkert en timme i vattnet iaf.
 
Hämtade upp spicy hot på vägen hem och sen en snabbdusch med barnen innan jag och Leo gick och la oss så jag hann sova lite före jobb.
 
Jobbar bara denna vecka och nästa så att ska nog gå bra. Men känns jobbigt nu. Men nu är första natten av 7 startad så snart bara 6 nätter kvar.
 
Fredag är det midsommar och det blir fint väder. hoppas jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar