fredag 21 juni 2013

21 juni 2013 05:32

Jag tycker så mycket om att jobba natt men antar att det är bra att jag inte ska göra det mera en två veckor. Kunde inte sova igen. Somnade vid 08:30 upp 14:30. Vaknade fyra gånger däremellan. Hjärtklappning så jag trodde att hjärtat skulle slå igenom halsen på mig när jag vaknade.

Tog mig till poolen för bad med barnen och Karin med familj. Trevligt var det. Tyckte Sam betedde sig underligt, mycket gnäll och somnade vid halv fem vilket han ej brukar.

Tog oss hemåt för att äta glass och när Sam ratade glassen tyckte jag att hans glansiga ögon och varma huvud nog kunde tyda på feber. Och jo. Mycket riktigt 39,1 visade rumptermometern. Blev alvedon och ipren och sen däcka gossen 18:30 bara för att vakna 19:35 och när Bart smsa vid 23,10 var han fortfarande vaken och röjde.
Hoppas dom fått sova inatt.

Själv ska jag snart hasta hemåt för att få sova några timmar innan det är dags att ta sig iväg till anundshög för midsommarfirande.

Har ont i vänster axeln. Antar att det är efter att jag sprang häromdagen eftersom jag håller telefonen i den handen. Svär högt när jag ska lyfta den eftersom jag glömmer att det gör ont. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar