onsdag 7 augusti 2013

4 augusti 02:28

Att jag är trött och la mig tidigt verkar inte hjälpa till att få sova. Först hade jag svårt att somna men lyckades tillslut och redan kl 23 kom Heaven och väckte mig så hittills har jag varit till henne två ggr och hon här. Vad jag inte tänkte på är att det är lördag. Vid kusten. Fullt i turister. Något nattöppet ställe spelar hög musik. Hörs superbra över campingen även om de e långt borta. 

På eftermiddagen gick vi för att köpa glass. Enades om att göra det på stranden. 


Även Sammy fick en isglass. Vilken tur att både dusch och tvättmaskin finns ;)


Heaven frågade mig varför jag inte tagit
Med hennes badkläder och jag sa att det var för att vi bara skulle se på vattnet. Men hon skulle absolut pröva bada så
Enades om att pröva i trosor. 


Sur var hon för att hon ej fick gå långt ut. Men badvakten hade gula flaggor så bättre att vara försiktig. 


Hoppas Sam sover nu så jag kan försöka bli vaggad till sömns av technomusiken. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar