onsdag 7 augusti 2013

5 augusti 19:14

Sitter med pojkarna som dricker välling. Varmt ute idag med. Lek på lekplatsen på förmiddagen medan jag slappade med en bok och sen skulle vi gå och bada men Leo ville stanna med Oma så jag tillbringade tre timmar på stranden med tjejerna som skötte sig själva förutom när vi bada. Hann med fyra dopp :). Bränner på huden nu. Hoppas på lite färg på benen innan jag ska åka hem. 

Köpte mig dagslinser på kruidvat idag men fanns inte min styrka så fick köpa lite svagare. Tänkte försöka få bort min glasögonbränna. Nu har jag huvudvärk av för mycket sol, för lite vatten och för svaga linser. Får skylla mig själv. Har duschat kallt, fått i mig Ipren och druckit en massa. Hoppas pojkarna somnar snart :). 


Bjuder på en bild från i morse. En alldeles nyvaken Heaven tittar tv :). 

Sen en bild på min lilla gangster som faktiskt tog två steg idag. Inte illa Sammy. 13 månader och allt idag. Klättrar på allt. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar