tisdag 17 september 2013

17 september 02:03

Jag sov så skönt på pojkarnas golv fram till för 25 min sen när gaphalsen vakna. Bara tyst när jag sitter upp med honom i famnen.  
Idag var första dagen på förskolan igen. Leo och Heaven fick komma 945-1215 och Sammy gick 945-1045. Bart var med Sammy och fröken där tyckte det vore lämpligt om Bart kom med hela tiden. 

Själv kämpar jag på med skolan. Vi gör nu ett grupparbete och hur lätt är det egentligen att vara 10 personer och försöka göra det online. Träffade iaf Therese och Aida på jobbet idag och försökte få ihop någonting och en A4 knåpa vi iaf ihop. Ner och pratade med chefen. Tydligen har vår avdelning fått något pris på Landstingets dag. Trevligt. Hoppas vi gör någonting skoj för pengarna :) 

Köpte nya skor igår så igår
Tvinga jag ut min kropp i spåret igen. Backa 4v på min springapp och det var nog tur. Helt slut var jag. Och träningsvärk har jag idag. 


Heavens dans har även börjat igen nu. Dom är ju så söta. Efter nyår så är det dags för disco då man måste vara 6 för att pröva street. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar