söndag 30 mars 2014

30 mars 19:43

Idag skulle ja ha fått komp men omständigheter på jobbet gjorde att jag fick arbeta mellan 7-9:30. Stämpla iofs in redan 06:30 så blev tre timmar jobb. Sovit lite middag på edtermiddagen. Trött och slut. Känns som att jag skulle svimma. Som att hela rummet snurrade. Men sov iaf. 

Skulle träna med Forslund men noll motivation och trött. Hon sa att jag var blek när jag kom. Hem. Duscha med barnen. Nu kollar vi in Dora. Ingen ide att försöka lägga fören kl åtta :). Tog en temp och jag har 37,8. Alltså förhöjt för att vara mig. Kanske därför jag är trött och blek. :). 

Tentan är skriven men tror ej jag klara den. Max 30. G 21. Fick man ihop 1 poäng på alla får man 17. Kommer nog få 0 eller 0,5 på flera. Men svara på allt iaf. Visar sig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar